marți, 12 octombrie 2010

Promit

De ce alergi intre detalii ieftine si dulci,
Cu lacrimi false si-amagiri in coji de nuci?
De ce ma dori cand ma arunci in sus spre cer,
Agale, asteptand miresme din eter?

Am sa te fac sa plangi cu lacrimi mute
De-atatea vise, cararui si vieti pierdute.
Dureri si amintiri lasate-n albe lacrimi
De-atatea nopti de agonie si de patimi.

Am sa te chinui ca pe un Sisif minuscul
Cu stropi de suflet ce se mistuie-n crepuscul,
Am sa te-ntorc din drumuri, din eternitate,
Cu-albastre sentimente frematate-n soapte.

N-am sa te las sa mori fara sa mor si eu,
Dar nici sa vietuiesti in vicii de ateu
N-am sa-ti permit.
Caci soapte ce-ai primit,
Sunt inimi ce-am iubit.
Acum ca ai plecat
Tinandu-mi sufletul cel sfartecat,
Deschis spre univers,
Si sters de-al vietii mers.
Caci timpul nu-i peren,
Ci doar ca un refren,
Pe care-l tot repeti,
Cand dragostea-o-nveti.

Niciun comentariu: