luni, 20 septembrie 2010

Dansul sufletului

- Bonjour! Te-ai si intors? Deja?
- Am vrut sa te cuprind in margine de stea
Sa-ti spun ca mi-ai lipsit in razele de luna
- Nu-mi spune, vino, sa mergem impreuna!

- Dar unde mergi? Apusul s-a racit de ieri.
Doi cuci, ce suntem, in abur de trecut, stingheri.
- Hai vino mai aproape, sa te simt, sa te sarut.
Cu vorbe dulci... si pasi... si ingeri din trecut

-Nu stiu de am sa viu, sau poate c-am sa ma indur
Te vreau, ba nu, sau da, cu corpul imprejur
M-ai ingropat, m-ai dat, te-am ingropat
Cu lacrimi mute si sufletul uitat.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Mi-ai atins sufletul cu poezia asta. E foarte placut sa vezi ca poti inspira atat de mult pe cineva...chiar si printr-un "simplu" dans. Asta ma face sa imi promit ca nu o sa mai renunt niciodata la dans.

Multumesc, Andreea! :*