miercuri, 22 mai 2013

De trei ori Chopin

Ti-au cazut trei frunze dintr-o ureche
Si-au cauzat o intreaga toamna de simturi.
Asa ca-mi doresc sa ma transform intr-un pin,
Sa pot supravietui peste iarna ce, probabil, va sa vina.

Am plans trei lacrime si s-a iscat o furtuna de ceata,
In care nici eu, nici tu, nici Dumnezeu nu puteam sa vedem.
Asa ca-mi doresc sa fiu Noe, ca sa te salvez si pe tine,
Si pe Dumnezeu de la un eventual potop.

M-ai sarutat de trei ori, o data cu buzele, o data cu mintea,
Apoi cu sufletul. Si s-a nascut o noua zi in univers.
Asa ca-mi doresc sa ma saruti cu tot corpul si toata fiinta,
Poate se va naste o viata de om in orizonturi.

Am auzit trei cuvinte mute si reci intr-un colt virtual
Si-a venit iarna, iar corzile pianului au inghetat.
Asa ca m-am gandit sa-ti compun o simfonie,
Poate te vei aseza si vei incerca s-o traduci matematic.

Voi scrie trei cicluri de romane prin care sa te pictez,
Toamna va fi verde, vom putea vedea, se vor naste vieti
Si pianele vor putea sa cante din nou in vara.
Poate anii ce vor veni vor fi precum un puf usor de puiut.

Niciun comentariu: