marți, 12 aprilie 2016

Lectia neputintei

Se lasa seara-n vaile iubirii
Nimic nu vad de apele sarate,
Se lasa seara-n dormitorul fericirii
Si nu adorm in prispa, pe-nserate.

Am zabovit acum vreo doua veacuri
Pe-o insula-mpletita din comori,
Zarindu-te agale printre lacuri
De catifea, plutind alene printre nori.

Am discutat cu un sultan stravechi
Sa mut doi munti si patru ape cristaline
Si le-am mutat cu soapta-ti in urechi,
Si cerul rasturnat-am in privirile-ti senine,

Un rau frumos ai fost,in drumul tau.
Nu te-am oprit, n-ai zabovit decat o clipa
Atunci cand, dragul meu, erai doar un parau
Cu suflet cald ce-amorul infiripa,

Asa-i de mult de-atunci si pana acum,
Nu stiu dac-am murit sau vie nu-s.
Doar vantul bate pe acest pian antum
Iar muzica nu-i muzica-n apus.

Iar mainile de-mi misc usor pe clape,
Nu am cerneala sa-ti mai cant din soare,
Iar ingerii nu vor sa ma mai scape
De prin aceste hauri pline de ninsoare.

Iar rostul de mi-l fac in fiecare ora,
Nu-i rost. E numa` algoritmul unei lumi
In care joc de una singura-ntr-o hora,
In care urc mereu aceleasi culmi.

E cruda tare vesnicia fara tine,
Astept sa mori vreo doua vieti jumate
Sa cresti putin, apoi sa vii la mine,
Precum o raza care prin furtuni razbate.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Cat de frumos poti sa scrii!!! Probabil iubesti asa cum scrii, la fel de frumos. Sper din suflet sa isi dea seama si EL si sa vina la tine in cele din urma, asa cum iti doresti tu, cu totul, fara retineri si fara frici. Stii tu...