miercuri, 12 iunie 2013

Tentatii

Iubire-nceputa in ganduri fluide,
N-ai vrea sa ramai in abisul tentant,
Pe pat de tentatii si visuri hibride,
Sa-ti mistui tot corpul in flacari timide,
Intrand si iesind in dulce flagrant?

Iti pot oferi universul in palme,
Al firilor ranced ce-mi bantuie buza.
Iti pot saruta credinta-ntre psalme,
Sa-ti ard in dorinti diminetile calme,
Si-n gemete dulci sa-ti fiu calauza.

Te rog, nu te-opri, te rog stai in mine,
Sa-mi darui in picuri putinul de viata,
Putin din eternul de veri cristaline,
Perfectul albastru din zile senine,
Sau raiul cuminte ce iadul dezgheata.

Te rog, te implor sa-mi spui o poveste,
In care-am murit si-am nascut fericire,
Cu stele toate-ntre coapse celeste,
Desertul meu cald, te rog, ma-nrobeste
Si vino, si stai sa-ti respir nemurire.

Niciun comentariu: